amerika-2012.reismee.nl

Las Vegas

We wilde in Grand Canyon nog een hele grote hike doen.

We waren daar speciaal om half 7 voor opgestaan. Maar toen we eenmaal wakker waren regende en onweerde het. Dus zijn we maar niet gaan hiken. We zijn wel nog met de auto naar een desert view van de Grand Canyon gegaan. Voor het mooie uitzicht. Het was ongeveer 2 uur in de middag en dachten toen van Las vegas is hier niet zo ver vandaan. Waarom gaan we daar nu niet naartoe rijden. En zo geschiedde het we gingen naar Vegas rijden. We hadden eral veel over gehoord. Dus we hoopten dat alles waar was. We kwamen eind middag in vegas aan. Het was al niet normal druk op de strip(drukste weg van vegas. We zagen gelijk alle casinos. De ene was nog spectaculairder als de andere. We wilde een beetje een mooi hotel voor een normale prijs. Maar dat was nog een hele klus. We hadden onze auto bij Ceasers palace in de garage gezet. En gingen opzoek naar een hotel. Elk hotel was zo achterlijk duur waar we keken. Iets van 300 euro per nacht. Toen kregen we van iemand de tip om iets meer naar achter te rijden op de strip. Dat daar de prijzen wat minder waren. Toen zijn we daar gaan kijken en kwamen we bij HOTEL Circus Circus aan. Waar de prijs ongeveer 60 euro per nacht was. We besloten die te nemen voor 3 nachten. We zijn gelijk Las vegas ingegaan om naar de casinoste gaan. Alles was er zo groot. Duizenden mensen liepen overal. We wilde de eerste nacht een beetje rustig aan gaan doen. Maar rustig in vegas doen kan gewoon niet. We gingen gelijk gamblen wat niet goed uitpakte. Iets van 70 dollar verlies. Maar dat is daar niks. We wilde ook een nog naar een club gaan en waren naar club Haze gegaan waar we helemaal uit ons dak zijn gegaan. Een biertje koste wel wel 9 dollar maar dat hadden we er voorover. De volgende dag werden we brak wakker. We hadden toch iets teveel de vorigeavond op. Gelijk in de ochtend naar de Mac effe een burgertje gehaald en koffie gedronken. Daarna naar de pool die ze bij het hotel hadden. Daar is Piet zoals gewoonlijk weer als een gestoorde verbrand. Hij had zich weer als eendonky slecht ingesmeerd. Eind van de middag zijn we bij een steakhouse gaan eten. Na het avond eten zijn we gaan pokeren in het casino Venitian. We gingen allebij met 150 dollar aan de blinds 1-2 zitten. Piet had ze geld er na 3 uur doorheen gedonkt. Maar lucas sloot ze sessie af met een beetje winst. Je kon wel aan de pokertafel pils voor 1 dollar halen. Dus eind het eind van de avond waren we weer skaff. De ventian was wel echt een te sick casino. Heel erg mooi. De volgende dag wilde we ook nog een toernooi spelen met pokeren. We zijn toen een toernooitje gaan doen voor 50 dollar. Lucas werd vol genaaid met A 10 vs A 9. Piet die lag er na 3 uur uit AK Vs KK. Daarna waren we een beetje op tilt en gingen we blackjacken daarmee wonnen we nog iets terug. Het was wel weer een geniale avond. We waren na deze avond een beetje klaar met pokeren en wilde de volgende avond naar een grote club. We zijn toen naar de club Pure gegaan. Dat was echt een zieke tent. De club was half binnen, half buiten. We zaten op het casino daar hadden we een mooi uitzicht over de Strip. Je had ook Private tables daar zaten alle rijken van Las vegas. We hadden gehoord date en tafeltje iets van 850 dollar plus een fles wodka koste. De avond was erg leuk. We waren tot half 5 gebleven. We hadden nu 3 dagen erop zitten en zouden eigenlijk naar huis moeten. Maar we wilde ook het weekend mee maken in vegas. En hebben daardoor nog 2 dagen bij geboekt . we hadden ook gehoord over de poolpartys in las vegas. De laatste dag zijn we naar een pool party gegaan. Het was 50 dollar entrée. Maar dat was het zeker waard. Zoveel chicks en chille muziek. Niet Normaal. We zijn toen om half 5 naar huis gegaan. We hebben thuis effe een power nappie gedaan. En zijn toen weer naar de blackjacktafels gegaan. De volgende dag moesten we weg uit het hotel. Conclusie Las Vegas is de ziekste stad waar we geweest zijn. Alles gaat daar 24 uur door. Altijd feest. Alleen je moet wel aardig wat geld ervoor over hebben.

Sjanie en Piet

Hoi jongens. Ben blij dat jullie uit Las Vegas zijn. en dat ik niet moet bij storten. Waar zijn jullie nu. Heel veel plezier

Marijke van Elk

Yo Luuk en Piet,

Wat een heerlijke start van mijn ochtend! Onder het genot van een kop koffie heb ik helemaal dubbel gelegen om jullie verhaal! Gasten, jullie hebben echt schrijftalent. Voor mijn gevoel, was ik er gewoon bij. Kon me helemaal het verbrandde lichaam van Piet voorstellen en jullie bewondering voor de hoeveelheid voruwelijk schoon om jullie heen. Hahahaha! (Beetje de sfeer van de film 'the hangover' ...)

Ik kijk uit naar het volgende verhaal!

Blanco

Dit is echt goud! Zo terecht dat je daar langer bent gebleven ;p

Katrien

Wat een bazen!! Geweldig om alles adventures van P en L te volgen vanuit Nederland. Enjoy boys! xx

Jaap

goed bezig neef. speel je een beetje op safe, dan kan je deze winter nog mee de rockies in ;)
groet!